Hi Welcome To My Blog , Please Be Nice At My Blog Okayy , Assalamualaikum !

Friday 28 September 2012

0
Komen

I Need You Back ! Forgive Me Please :'(


Berikan aku peluang terakhir sekali lagii ,
untuk membukti kasih sejujurnya di hati ,
Maafkan seandainya Cinta tidak sempurna .

Maafkan saya kerana selama ni saya ingat saya telah membahagiakan awak ,
membuat awak ketawa dan tersenyum , membuatkan awak gembira ,
rupa-rupanya kehadiran saya adalah suatu duka .
Sengsara yang mengundang sehingga menyebabkan hati awak hancur .

Tapi saya nak awak tau , awaklah perkara yang terbaik pernah berlaku dalam hidup saya .
Terima kasih kerana memberi peluang kepada saya untuk menyayangi dan disayangi walaupun di pihak awak hanya kedukaan ,
terima kasih atas persahabatan yang awak hulurkan .

saya sayangkan awak untuk hari ini , semalam , esok dan hari-hari yang seterusnya sampai menutup mata .

This Is For You Khairul Azman Abdul Rahim and Raimi Aiman :(

No comments:

 
Template Protected.All Right Reserved Since 25 Sept 2011 Full Edit By NurHanaZielah.