Hi Welcome To My Blog , Please Be Nice At My Blog Okayy , Assalamualaikum !

Saturday 1 December 2012

0
Komen

ISTANBUL AKU DATANG


Hai...keboringan melanda, tak tahu nak buek gapo nih ??? Dalam tv ada promo "Istanbul Aku Datang" bestnyer haha nak tengoklah best jugak promo dya, rugi kalau tak tengok 
Tomok berlakon hehehehe .

Ehsan:Google

Okeyh ni movie trailer dya tengok sikit-sikit jer yag lebih tu pi lah
tengok kat panggung wayang atau astro first kalau tak pon DVD yer 

Dari: www.youtube.com

Klik yer movie trailer dya ok nak lagu dya tak ??? ni lagu dia best la jugak

dari: www.youtube.com

Lirik lagu:
Aku datang kepadamu
Aku datang mencarimu
Tapi kau pergi dariku
Bagai bayu di jari jari ku

Aku datang dengan rindu
Aku datang dengan pilu
Tapi kau terus membisu
Bagai bintang dingin menjauh

Ke manakah perginya kasih kita
Ke manakah hilangnya erti setia
Berlari ku mengejar
Namun cahayanya makin pudar

Ke manakah harusku bawa cinta
Ke manakah harus ku cari syurga
Andai bukan kepadamu
Ke mana lagi harus ku tuju
Ooohhhhhh

Ke manakah perginya kasih kita
Ke manakah hilangnya erti setia
Berlari ku mengejar
Namun cahayanya makin pudar

Ke manakah harusku bawa cinta
Ke manakah harus ku cari syurga
Andai bukan kepadamu
Ke mana lagi harus ku tuju

Aku datang kepadamu
Kepadamu

Ok enjoy entry pagi nih and jangan lupan komen tau bye !


No comments:

 
Template Protected.All Right Reserved Since 25 Sept 2011 Full Edit By NurHanaZielah.